Tuesday, May 24, 2011

Minggu Kurikulum :Debate Competition












Assalamualaikum dan salam 1Malaysia saya ucapkan kepada semua.lama sudah saya tidak update blog ini.kami semua warga Pra U-2 SMK Bingkor brsama 14 orang guru baru habis daripada Kem Movitasi Trusmadi.sangat penat rasanya.jadi saya kiranya mahu menghabiskan dahulu artikel2 yang belum saya post sebelum saya pergi kepada artikel yang dinanti2 oleh warga pra u.artikel kali ini masih mengenai minggu kurikulum dan aktiviti kali ini adalah debate competition yang dianjurkan oleh unit kurikulum pra u smk bingkor.pada peringkat 'semi final',tajuk telah disediakan dan sudah ditentukan barisan kerajaan dan pembangkang.jadi ianya memudahkan untuk menentukan apa isi yang ingin dihujahkan.setelah masuk ke peringkat 'final',kedua2 pihak harus menyediakan kedua2 isi sama ada menyokong atau membangkang kerana semasa 'debate'dimulakan baru dinyatakan pihak mana yang menyokog atau sebaliknya.berikut adalah merupakan keputusan pertandingan tersebut:


No comments:

Post a Comment